Diety, diety, diety. Která z nich na hubnutí skutečně funguje?

Diety, diety, diety. Která z nich na hubnutí skutečně funguje?

To je otázka za bambilion bludišťáků. Tak schválně, pokud jste už nějakou na hubnutí zkusili, zhubli jste? A vydrželo vám to? A bavilo vás to? A bylo vám fajn?

Známá jich vyzkoušela opravdu hodně. Při vajíčkové po týdnu málem kvokala, ale kila zůstávala na svých místech. Při bezmasé jako věčná milovnice řízků a tlačenky trpěla skoro dva týdny, než se rozhodla to zabalit. S přírůstkem dvou kilogramů a pěknou depresí, dlužno dodat. Při zelné dietě se bytem div nevznášela, ale náhlý úbytek hmotnosti za tím, bohužel, taky nevězel. 

Nejvíc si oblíbila dietu, ke které se během let dokonce několikrát vrátila. Vodkovou dietu. Sice po ní nikdy nezhubla, ale prý měla lepší náladu. 

Existuje nějaká dieta, která funguje? 

Ano, ale je těžké si to připustit. Jmenuje se “pohybová” a její základ je jasný. Přijměte míň kalorií, než kolik jich vydáte. Hýbejte se. Jakkoliv, jak je vám milé. Hlavně nějak. 

Lehko se to řekne, hůř udělá?

Ne. provádění samo o sobě není tak staršné. Nejhorší je začátek. Chcete zhubnout, dieta vás napadne jako první, takže se omezíte v jídle. Místo řízku dušená brokolice. Místo rohlíku mísa zeleného lupení. Místo palačinky přivonět k pomeranči. 

Jak dlouho se to dá vydržet?
Pár dní až týdnů.
Jak to bude pokračovat?
Většinou po skončení diety člověk přibere víc než kolik shodil.
Jak budete vypadat?
Nic moc. Na vyhublé tělo, plochý zadek a kostnaté paže ve skutečnosti vůbec není pěkný pohled. Mnohem líp se dívá na tváře, zářící zdravím a endorfiny, pevné paže a pevný kulatý zadek. U žen i u mužů. 

Jak tedy začít s hubnutím? 

  1. Nijak. Nesnažte se hubnout, důležitá je změna. Pokud s něčím na svém těle nejste spokojeni, změňte to. 

  2. Přestaňte sledovat kilogramy. Schovejte váhu do skříně. K ničemu vám není. Pokud se ke změně své postavy postavíte opravdu vážně, může za několik týdnů ukazovat víc kilogramů než máte teď, protože začnete budovat svalovou hmotu. Přitom budete mít volnější džíny a konečně dopnete košili. 

  3. Najděte krejčovský metr. Nebo si kupte nový. Je to jediná investice, kterou budete potřebovat a setsakramentsky se vyplatí. Změřte si aktuální obvod svých paží, hrudníku, boků a stehen. Všechny údaje zapište do sešitu, přidejte datum a jednou za dva týdny to celé zopakujte. 

  4. Na nic nečekejte. Začněte se změnami hned. Ne až v pondělí ne až o svých narozeninách, ne až na nový rok. Hned. Klidně se teď zvedněte od čtení a protáhněte záda, udělejte první dřepovou dvanáctku a propněte paže i kolena. 

  5. Naplánujte si čas, který si budete věnovat. Pro začátek alespoň hodinu třikrát týdně, ale klidně si denní dávku rozložte. Hned teď si jej připište do sešitu k mírám. 

Důležitá rada na závěr: Nedělejte nic, co je vám nepříjemné. Přestalo by vás to bavit, což je nakonec i důvod neúspěchu všech těch zmiňovaných diet. Jíte rádi? Jezte dál, ale nadávkujte si víc pohybu, abyste se dostali na kalorický deficit. Příště se podíváme na tipy a triky pro začátek změny. 

Dejte tip přátelům
Vložte vlastní
recept nebo článek
a vyhrajte skvělou sušičku potravin.
Z každých vašich 10 publikovaných příspěvků vylosujeme jeden, jehož autorovi pošleme sušičku G21 Paradiso Cube. Budete to vy?
Autor
Jak se vám článek líbil?
100%
Nelíbí se mi

Komentáře

Přečtěte si také