Magazín

S VÝBĚREM VÁM RÁDI PORADÍME

+420 383 369 131 nebo obchod@g21-vitality.cz

  • Kategorie
  • Výrobci

Jak na záruky a reklamace

Nejdůležitější informaci vám prozradíme hned:
Záruka je u nás dlouhá, reklamace rychlá.

ZÁRUKA

I nejlepší a nejvýkonnější mixér, odšťavňovač nebo sušička ovoce se někdy mohou pokazit. Nebojte se, u našich výrobků se to stává výjimečně a na záruční opravy máme spolehlivé odborníky.
Vyberte si některou z našich poboček, přístroj s kopií dokladu o koupi tam odneste a zbytek nechejte na nás. Nebo nám jej pošlete přímo do servisu.
Naši kolegové se už o všechno postarají.  

Rozšířená záruka

Zaujala vás u některých našich produktů ikonka 2 + 2 roky?
Ano, nepřehlédli jste se. Velká část našich produktů má záruku prodlouženou o dva roky.
4letou záruku získáte k robotům G21 Promesso, k nožům, sadám nádobí, některým odšťavňovačům nebo mixérům (u těch se vztahuje na tělo neboli základnu mixéru, nejdůležitější části se všemi tlačítky, motorem a elektronikou).
Dva roky klidu navíc!

Jak na získání rozšířené záruky 2 + 2? Snadno!

  1. Po koupi produktu G21 se zárukou 4 roky navštivte náš web. V zápatí každé stránky je odkaz na registraci rozšířené záruky

  2. Otevřete jej, vyplňte krátký registrační formulář a jediným kliknutím nám jej pošlete.

Platí rozšířená záruka i na produkt G21, koupený jinde?

Jistě!
Jako všichni ostatní spokojení uživatelé našich produktů máte i vy nárok na to nejlepší, co vám můžeme nabídnout. Proto si svůj výrobek klidně zaregistrujte.
Vyplněním pouhých pěti políček se od přípravy svého oblíbeného jída či nápoje nijak nezdržíte ;-)

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNÍ OD NÁKUPU

Rozmysleli jste si nákup cestou z výdejního místa nebo během prvních dvou týdnů?
To se může stát, chápeme to a mračit se nebudeme. Vezměte zakoupený produkt v nepoškozeném stavu i s doklady a pošlete nám jej na adresu Penta CZ, Kosmetická 387 11 Katovice. Připojte zprávu o Vrácení zboží a číslo účtu pro vrácení peněz. Důvod odstoupení uvádět nemusíte, pokud to ale uděláte, budeme vám vděční.
 

REKLAMACE

Velmi podrobný postup, jak reklamovat, najdete zde.

To hlavní je ale jasné.

  1. Dorazil k vám přístroj poškozený při přepravě? Nedělá po zapnutí to, co od něj čekáte?
  2. Pokud při používání našich výrobků nastane situace, s níž si nevědí rady ani naši online operátoři, přijměte jejich doporučení a využijte svého práva na reklamaci.
  3. Přístroj nám přineste na pobočku Katovice nebo pošlete na adresu Reklamace Penta CZ, Kosmetická 450, Katovice 387 11 s kopií dokladu o koupi a popisem závady.
  4. Ozveme se vám ihned, jak zjistíme, které “kolečko se polámalo” a navrhneme řešení. Opravu, výměnu kus za kus nebo vrácení peněz.

Kde můžete reklamovat? 

Reklamace, servis – PENTA CZ s.r.o :
Kosmetická 450, 387 11 Katovice
Tel.: +420 383 369 147
E-mail: servisg21@penta.cz
Otevírací doba: Po - Čt 8.00 - 16.30, Pá 8.00 - 16.00
GPS: N49°16'17.18", E13°50'24.42"

A protože chceme, abyste s výrobky G21 byli maximálně spokojeni, pospíšíme si :-)
Tak, a teď se klidně vydejte na nákup