Barevná a zdravá snídaně – Smoothie bowl

Barevná a zdravá snídaně – Smoothie bowl

Na tomhle instagramovém trendu je skvělé nejen to, že božsky vypadá, ale on tak i chutná! Ještě aby ne, když si jej připravíte z vašich oblíbených surovin. Příprava je rychlá a jednoduchá a studnice variací bezedná. Od klasického smoothie se liší hustší konzistencí, a proto se dá jíst z misky. Je plná vitamínů, minerálních látek a vlákniny.

U smoothie bowl se vám nestane, že byste neměli všechny suroviny na recept a nemohli jej připravit. Recept totiž tvoříte vy sami. 

Připravte si čerstvé nebo mražené ovoce a naházejte je do výkonného mixéru. Přidat můžete i zeleninu. Dostanete tak do smoothie misek další živiny. Směs zahustíte řeckým jogurtem, ovesnými vločkami, nebo zdravými tuky jako je mandlové máslo či kokosový olej.

Abyste dosáhli požadované konzistence – podobné zmrzlině – přidejte mléko.

Ovoce v mixéru

Popusťte uzdu své fantazii a ozdobte si misku dle své libosti. 

Čerstvé, sušené, či mražené? Jaké ovoce použijete, je na vás. Nasekané ořechy, kokosové hobliny, dýňová semínka, skořice, müsli, chia semínka plus javorový sirup na pokapání – prostě všechno co máte rádi. S arašídovým či ořechovým máslem podle osvědčeného receptu od Tereza's diary dodáte smoothie bowl ještě více vlákniny a proteinů a doplníte tak denní dávku makroživin. 

Smoothie bowl

Povedlo se vaše smoothie bowl? Pochlubte se ostatním! Označte svou fotku hashtagem #smoothie bowl a #G21Vitality a vystavte ji na instagramu :-)


Dejte tip přátelům
Autor receptu
Líbil se vám recept?
Nelíbí se mi

Komentáře

Přečtěte si také