Jak zhubnout v problematických partiích?

Jak zhubnout v problematických partiích?

Trápí vás široké boky, povislé bříško a silná stehna? Poradíme vám, co dělat, abyste se těchto problematických partií zbavili.

Jak zhubnout v problematických partiích?

Trápíte se širokými boky a silnými stehny? Ptáte se, zda je možné zhubnout pouze v těchto problémových partiích? Ano, i toto je možné a my vám v dnešním článku poradíme, jak na to.

Neustále trávíte čas v posilovně a cvičíte stejné cviky, určené na tu vaši problematickou partii, ale výsledky se jaksi nedostavují? A neděláte náhodou stále stejnou chybu pořád dokola?

Jak jednoduché by bylo, kdyby existovala jedna jediná univerzální rada. Ale tak snadné to není. Na vaší cestě za vysněnou postavou bude potřeba provést jednu velkou změnu a vydržet. Ale jak na to? Velmi častým problémem při redukci váhy bývají genetické predispozice. Každý jedinec má specifické ukládání tuku v těle. Někomu se tuk hromadí na stehnech, dalšímu v bocích nebo na zadečku. Bohužel tento fakt nejsme schopni nijak ovlivnit.

Faktory, které dokážete ovlivnit

  • Strava. Základem je kvalitní strava, která by měla být pestrá a vyvážená, s dostatečným příjmem bílkovin. Konzumujte zejména maso, kvalitní mléčné výrobky, vejce, ovoce, zeleninu a luštěniny. Důležitá je také pravidelnost! Jezte alespoň 5 x denně, váš metabolismus tak bude stále pracovat a nebude ukládat zásoby tuku. Nezapomínejte na pitný režim! Nedostatečný pitný režim může vést k zavodnění, které se projevuje zejména v oblasti břicha. Pijte tedy dostatečné množství čisté vody a neslazeného, nejlépe zeleného, čaje.

  • Sůl. Omezte sůl! Sůl je jedním z viníků, kteří stojí za zavodněním těla. Rada od nás zní, naučte se číst etikety na potravinách a vyhledávejte potraviny s nízkým obsahem soli. Ze statistik vyplývá, že průměrná denní spotřeba soli u nás je až 13 gramů, což je téměř trojnásobek doporučené denní dávky.

  • Pohyb. Začněte se hýbat. Ale pozor! Pokud jste se dosud nevěnovali žádné fyzické aktivitě, začněte pozvolna. V tomto případě se vyplatí vyhledat odborníka, který vám ukáže, jak správně cvičit. Zátěž a intenzitu tréninku postupně navyšujte. Pokud jste se dostali do fáze, že dané cviky zvládáte s lehkostí, přišel ten správný čas navýšit zátěž. U problematických partií je velmi důležitá intenzita, neboť svaly na těchto místech si velmi rychle navyknou.

  • Změny.  Cvičení obměňujte! Nejlepšího efektu docílíte kombinací posilování a kardio cvičení. Ideálním cvičením je v tomto případě tak zvaný kruhový trénink, který je jejich kombinací.

  • Alkohol. Zapomeňte na veškerý alkohol! Alkohol patří mezi největší zabijáky hubnutí. A proč? Sami víte, když si dáte skleničku alkoholu, pak máte chutě k jídlu. Ale to není vše! Alkohol prodlužuje dobu regenerace a obsahuje opravdu kopu kalorií, takže z toho logicky vyplývá, že se po něm přibírá.

Rada na závěr

Nespoléhejte se na doplňky na hubnutí, jako jsou redukční čaje, tabletky a podobně. Samy o sobě nic neřeší. Cesta ke krásné figuře není vydlážděná tabletami, ale správným jídelníčkem a pohybem. Přidejte ke zdravé stravě i pravidelné cvičení. Návod na cvičení vám přineseme zase za týden, sledujte nás. 


Dejte tip přátelům
Vložte vlastní
recept nebo článek
a vyhrajte skvělou sušičku potravin.
Z každých vašich 10 publikovaných příspěvků vylosujeme jeden, jehož autorovi pošleme sušičku G21 Paradiso Cube. Budete to vy?
Autor
Jak se vám článek líbil?
93%
Nelíbí se mi

Komentáře

Přečtěte si také